hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|آمادگی شهرداری قم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عید قربان

قم|آمادگی شهرداری قم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عید قربان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم برگزاری دعای عرفه و عید سعید قربان از آمادگی کامل شهرداری قم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سید محسن میرهادی اظهار داشت: شهرداری قم نسبت به آذین بندی و مناسبسازی محیط شهری با نصب پرچمهای الوان، نور پردازی و بنرهای متناسب با این ایام، تنظیف، شستشو، لایروبی انهار، آمادهسازی محیطهای پیرامون مساجد، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و مکانهای برگزاری نماز عید برای برگزاری هرچه مطلوبتر مراسمات با هماهنگی مناطق هشتگانه و سازمان های تابعه اقدام به این امور نموده است.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به فعالیت نیروهای سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی، اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی مراسمات اکیپهای سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در قالب اکیپهای پیاده و خودرویی به همراه ماشین آلات و تجهیزات آتشنشانی و موتور سیکلتهایEFT  و ایستگاه‏های آتشنشانی آماده خدماترسانی مطلوب در مواقع ضروری هستند.

میرهادی در ادامه سرویس دهی وسائل نقلیه عمومی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: در جهت خدمات حمل و نقل همگانی سازمان تاکسی‏رانی و اتوبوسرانی دراین ایام در آمادهباش کامل هستند.

وی در ادامه افزود: با ایجاد ۱۰ مرکز عرضه دام و ۵ مرکز ذبح بهداشتی و شرعی در بلوار دانش (کشتارگاه صنعتی قم)، میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج، بلوار ۱۵ خرداد ابتدای خیابان محتشم کاشانی، بلوار یادگار حضرت امام(ره) جنب دبستان ایزدی، بلوار امام علی(ع) ابتدای ۲۰ متری شهید بادیان، بلوار غدیر انتهای کوچه ۷، بلوار جمهوری روبروی مخابرات، جمکران ابتدای جاده امامزاده علیرضا (ع) جنب بوستان نیاز، بلوار حضرت معصومه(س) ابتدای بلوار تهرانی مقدم و پردیسان بلوار سلمان جنب فروشگاه همشهری در راستای ارائه خدماترسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان خبر دادند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه انجام این امر با رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی انجام میپذیرد، اظهار داشت: در جایگاههای مذکور نمایندگان دامپزشکی، بهداشت، ناظرین شرعی، سازمان میادین میوه و ترهبار و سازمان کشتارگاه، اداره کل تخلفات شهری و اکیپ‌های ویژه خدمات شهری مناطق هشتگانه حضور   مستمر دارند.

میرهادی در خصوص نظارت بر سلامت دامها نیز افزود: در تمامی جایگاهها، با حضور دامپزشک نظارت دقیق انجام می شود و برای جلوگیری از عرضه دام غیر بهداشتی در سطح شهر نیز هماهنگی لازم با اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و نیروی انتظامی انجام پذیرفته است که از فروش غیر مجاز دام جلوگیری نمایند.

وی همچنین از آمادگی کامل کشتارگاه صنعتی شهرداری قم جهت خدمات رسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ خبر داد.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در پایان به شهروندان توصیه نمود: به منظور کاهش مخاطرات بهداشتی و حفظ سلامت جامعه، از کشتار دام در منازل یا معابر عمومی خودداری کرده و به اماکن در نظر گرفته شده برای این منظور مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد